Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 15 januari 2012

Mijn baasjes vertonen vreemd gedrag

Al weken is dat zo, maar vandaag was het wel heel erg!
Na mijn superfijne wandeing aan het Erkemederstrand vandaag, samen me Floor en Lizzy, moesten we in de auto wachten terwijl onze baasjes weg gingen. Bleek dat ze even iets gingen eten.
Vonden wij niet erg hoor, wij waren toch moe gewandeld en dus sliepen we even lekker in de auto.

Toen ze terug kwamen was er nog veeeeeel meer spanning te voelen. Mijn baasjes doen raar!!! De navigatie werd aangezet, vrouwtje werd een beetje stiller, er werd gekletst in de auto en ineens stonden we stil. We moesten even mee naar buiten om te plassen.
Donker was het zeg. En ik rook heeeeeel vel lekkere geuren.

Ineens kwam er een meneer aan. "De honden mogen wel mee komen hoor". Dat heb ik gehoord en dus ging ik mee.

In huis zei die meneer tegen vrouwtje dat mijn lijn los mocht. Ze waren namelijk wel beagles gewend dus geen probleem. Nou, dat rook ik dus ook al. Wat een geuren hier zeg!

Ineens verdwenen mijn baasje en vrouwtje een kamertje in. Ze deden van 'ohhhhh' en 'ahhhhh' en... Pfff. Ik ging eens kijken en zag... 9 kleine beagles!

Vrouwtje kwam er met eentje de woonkamer in, baasje ook en die meneer had er ook een in zijn handen. Wat was me dan nu dit?

Ineens ging de kleine beagle in de handen van vrouwtje terug naar zuijn verblijf en ruilde vrouwtje met de meneer. Ze knuffelden gewoon met die kleine beaglejongetjes!!! Toen ruilden vrouwtje en baasje om en vertelden vanalles waar ik geen snars van begreep. Maar ik hoorde wel iets dat ik thuis ook al weken hoor; de naam Bartje. Wat is toch een Bartje?

Baasje en ook vrouwtje gingen gehurkt zitten en vrouwtje riep me. Toen ik bij ze kwam zei vrouwtje "Sjaantje, wie is Bartje?".
Ik snuffelde aan de kleine jongen in de handen van baasje. Heel veel snuffelen. Ik reageerde niet eens op vrouwtje meer. Wat een grappig ding is dit!

De kleine jongen werd neergezet. Spannend. Dat moest ik eens van dichterbij zien hoor.

Ik snuffelde aan hem en bekeek hem ook eens even heel goed


Dit is dus een Bartje!


Naar het schijnt komt hij ook nog bij ons in huis wonen. Vrouwtje zegt dat ik nog twee weekjes moet wachten en dat het dan zo ver is. Spannend. Nu begrijp ik denk ik wel een heel klein beetje waarom mijn baasjes zo gek doen hoor :)

Tot snel lieve kleine Bartje... slaap nog maar even bij je broertjes en zusje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten