Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 5 januari 2012

Regen, wind en tijdverdrijf

Buiten was het triest. Heel triest.
Binnen lekker warm en dus heb ik me binnen 'vermaakt'.

Ik ontdekte dat je ook vanaf de bank naar buiten kunt kijken;

Daar heb je dus geen natte pootjes voor nodig. Wat een regen en wind was er zeg.

Toen vrouwtje zei dat ik op mijn ligkussen moest gaan, gaf ik haar mijn meest verontwaardigde blik.

Daarna kocht ik haar om met mijn meest dramatische 'ik-ben-zo-leuk-en-superzielig-blik'.

Ik slaakte een diepe zucht en sloot mijn oogjes.

Totdat ik op de vensterbank mijn poezenbroer PJ zag zitten. Hij verstopte zich achter het gordijn. Leuk, want laat ik nu net dol zijn op verstoppertje! Ik besloot even te gaan kijken, mijn beste pootje voor te zetten en met hem mee te spelen.
Filmpje:

video

Hij verroerde geen vin (Poezen hebben geen vinnen! Pootje dan? Nageltje? Haar?) en zat daar suf te zitten. Keek niet eens op toen de telefoon ging. En zelfs toen ik blafte en hem vertelde; "Ik heb je gevonden, nu moet je mij zoeken", deed hij niet mee. Valsspeler... Jongens, waar sloof ik me nog voor uit???

Gelukkig heb ik goed opgelet hoe VIP en ook PJ de : Prins(es) op de erwt" naspelen en dus kan ikke dat ook; je zoekt gewoon een hoekje op en gaat precies boven op een kussen liggen. Liefst op meerdere kussens, maar die moet je dan eigenlijk wel op elkaar stapelen. En zelf... van jezelf maak je een soort rolletje...

Helaas vond mijn vrouwtje dit niet heel normaal en besloot ze me wakker te flitsen met dat vreselijke ding!


De enige bij wie ik hier lekker van mijn rust kan genieten, dat is bij de baas.

Dacht ik hier trouwens lekker te kunnen soezen zonder dat geflitst (ik weet zeker dat het ding aan de lader lag), kwam ik er nog niet mee weg. Neemt ze gewoon haar telefoon. Ik woon me ergens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten