Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 5 januari 2012

Samen op de bank

Gisteren maakte mijn vrouwtje de fotocamera leeg. Toen vond ze een paar foto's waar ze niet eens van wist dat die gemaakt zijn. Baasje had VIP en mij een poosje geleden samen op de bank zien liggen en heeft dat meteen maar vastgelegd.
Kijk ons toch eens...

Ik lag te slapen, maar toen ik baasje de camera hoorde aanzetten schrok ik wakker en keek versuft om me heen. Daar was me die VIP toch op dezelfde bank komen liggen als waar ik mijn dutje deed!!!

Mwah, ze deed me niks en wist heus wel dat ik daar al eerder lag, dus besloot ik mijn oogjes weer te sluiten.

Vrouwtje was heel verbaasd deze foto's van mij en VIP te zien. Maar wat is ze er blij mee. Beetje bij beetje komen we dichter bij elkaar. En absoluut niet altijd meer met ruzie.
Zouden de kerstsferen zoiets met mensen en dieren doen? Ze dichter bij elkaar brengen?

VIP en PJ kijken trouwens ook niet meer zo boos. Eerst hadden ze een gezicht dat bijna een hevige onweersbui nabootste. Ze waren het er zo niet mee eens dat ik hier kwam wonen! Nu valt het wel mee en zijn ze zelfs veranderd volgens vrouwtje.
Ze accepteren mij hier in huis en ook steeds dichter bij hun. Ook mijn vriendinnetjes mogen bij me komen spelen. Gentle, Jewel en Joy hebben ook al kennis mogen maken met mijn poezenbroer en poezenzus. Leuk zeg.

Vanmorgen zag ik PJ op de rugleuning van de bank zitten terwijl VIPje de plantjes probeerde stuk te maken. Ik besloot lekker bij PJ te gaan zitten.















En ook nu; niks geen geruzie.

Knap zijn we he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten